top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Umelé mihalnice

Updated: Jul 9, 2018

Ahoj! Dnešný článok bude o umelých mihalniciach - aké lepidlo používam, aké typy rias používam a ako ich ošetrujem.


Začnem asi lepidlom

Ja osobne používam lepidlo DUO. Určite o ňom veľa z Vás počulo. Je to veľmi kvalitné lepidlo, DUO je dlhodobo svetovou jednotkou. Lepidlo je veľmi dobre znášané pokožkou a konkrétne to, čo používam ja, je priesvitné. Pri tomto lepidle som si istá, že mihalnice ostanú na svojom mieste, až dokým sa ich nerozhodnem dať dole. Ak avšak nechcete aby došlo k ničeniu vašich rias, každý večer si umelé mihalnice a prípadne aj lepidlo z rias odstráňte.

KÚP TU: https://www.d-nails.sk/ardell-duo-lepidlo-na-mihalnice-priesvitne-14g


AKÉ MIHALNICE POUŽÍVAM?

Asi rok a pol som fungovala na ardell mihalniciach. Sú úžasné - vydržia aj tri mesiace, sú príjemné na dotyk a na oku vyzerajú krásne. Pohybujú sa v cenovej škále 4-8e.



Konkrétne tieto mihalnice používam pri zákazníčkach. Majú priemernú dĺžku a tak sadnú každému. Na oku vyzerajú veľmi prirodzene. K mihalniciam je pridaný aj aplikátor s ktorým bohužiaľ pracovať neviem. Na aplikáciu rias využívam obyčajnú pinzetu.






Odkedy používam umelé mihalnice, vždy sa zameriavam na typy mihalníc, ktoré vyzerajú celkom prirodzene, no sú husté a dlhé. Nasledujúce typy mi určite vyhoveli a pravidelne si ich objednávam.








Nasledujúce mihalnice sú naozaj dramatické. Keď plánuješ večer niekam ísť, alebo sa ti skrátka len dlhé a husté riasy páčia, určite si kúp nasledujúce.. Sú z viacerých kategórií. Z týchto všetkých mám najradšej ARDELL 207. Ďalej ARDELL 810 FAUX a ARDELL 255.





Teraz prejdeme k iným mihalniciam. Síce nie sú značkové no kvalitou sa im určite vyrovnávajú. V poslednej dobe veľa mihalníc objednávam z obchodného portálu WISH. Riasy sú vyrábané v Číne a Holandsku a naše oko nemajú ako poškodiť, ak teda nepoužívate nekvalitné lepidlo..




Tak toto sú bezkonkurenčne moje obľúbené mihalnice. Sú prekrásne - dlhé a husté. Stoja okolo 2e čo je ako zadarmo. Mihalnice môžeš kúpiť TU (typ 001). Ďalej mám v obľube nasledujúce typy, už tu nejdem pridávať fotky, stačí kliknúť na typ a pozrieť sa, ako by ti sedel. TYP 005, TYP 014, TYP 008, TYP 007, TYP 018




AKO SA O MIHALNICE STARÁM?

Samozrejme, že mihalnice môžete pár krát použíť, potom ich vyhodiť a používať ďalšie - nové. No ak sa o mihalnice budete starať, jeden pár Vám vydrží 3+ mesiacov.

1.) Vždy, keď si mihalnice dáš dole, pinzetou z nich daj preč všetko lepidlo.

2.) Snaž sa, aby mihalnice neprišli do styku s vodou kým ich máš na sebe (platí aj pre slzy)

3.) Mihalnice maj vždy na určitom mieste, kde na nich nebude padať prach a budú "zatočené" aby nestratili svoj tvar (tak ako keď prídu, ja si ich nechávam v krabičke)


O mihalnice sa starám podľa tohoto návodu, ktorý som našla asi pred dvoma rokmi. K čisteniu vám bude stačiť malá nádobka, odličovač, pinzeta a kefka.


Som si istá, že na WISHi si každý nájde čo hľadá, hlavne si avšak netreba objednávať výrobky, ktoré priamo reagujú s pleťou a hlavne nepoužívajte fake lepidlá. Pripravujem pre Vás video, kde ukazujem ako sa o mihalnice starám a ako ich aplikujem.


274 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page