top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Nivea MicellAir kolekcia



Ahojte! Vítam Vás späť na mojom blogu. Po dlhšej neaktivite vám prinášam nový článok, teda.. bude ich ešte zopár, pôjde o veci, s ktorých testovaním som si dala skutočne záležať.


Dnešná recenzia sa bude týkať Micelárnej kolekcie od značky Nivea. Som si istá, že ste túto kolekciu už zaregistrovali, pútavý čierny obal s prvkami fialovej, musím uznať, že vyzerá skutočne lákavo. A mne to nedalo nevyskúšať. Priznávam sa, že sa micelárnych vôd bojím a neverím im. Veľa žien v mojom okolí o nich pochybovalo, no mňa najviac presvedčila stránka happynewskin.com , začiatok článku, ktorého zvyšok môžete dočítať TU - Keď počujem, že sa niekto odličuje iba s micelárnou vodou, tak ma oblieva pot. Profesionálna deformácia sa nezaprie, a vtedy neviem kde začať skôr, aby som vyvrátila reklamné tvrdenia o šetrnosti tohto „zázraku“. Lebo nijako inak ani micelárnu vodu neprezentujú. Táto číra tekutina má efektívne, rýchlo a ľahko odstrániť akýkoľvek make-up. Popri tom by mala byť ešte šetrná na pokožku a vhodná pre všetky typy pleti. S kúpou micelárnej vody by ste mali zabudnúť na všetky pleťové mlieka, odličovacie gély, alebo balzamy. Aspoň to sa dozviete pri nákupe micelárnej vody. Ale zamýšlali ste sa ako je možné, že priezračne číra voda dokáže nahradiť všetky čistiace produkty na pleť? A ešte má byť aj šetrná navyše?


No čo? Ako sa váš názor formuje zatiaľ?

Určite mi nejde o to, vás od používania micelárnych vôd odrádzať! Sama mám doma 3 micelárne výrobky od Nivei - micelárnu vodu, micelárnu vodu na oči a micelárne obrúsky na pleť. Všetky 3 fungujú super a spĺňajú to čo sľubujú - dokonalé odlíčenie. Nemajú problém ani s vodeodolným makeupom, špirálou, či dokonca čerstvo farbeným obočím! (a to už je fakt zázrak) Micelárna voda je vhodná na dni, kedy sa večer skrátka nedokážete premôcť a máte 100 chutí ľahnúť si do postele nalíčený a zaspať. Micelárka vám v priebehu 2 minút dá dole z tváre úplne všetko, stačí jedno zotretie, taktiež je super si ju brať na akcie ako napríklad chata - rýchle použitie a kompletné odlíčenie. Čo sa tkýka výdrže, je nenahraditenľná, micelárka má 400ml, čo je množstvo ktoré sa nedá porovnať so žiadnym iným drogérkovým výrobkom. Odličovacia micelárka na oči má len 125ml no stačí jej skutočne málo, dokáže odlíčiť už po dvoch pretretiach vatovým tampónikom. Mám rada produkty ktoré nemajú zložité použitie a túto sadu musím zaradiť medzi nich.


Ja micelárnu vodu používam len sporadicky, vždy si večer nájdem čas na svoju skincare rutinu, no viem, že veľa z vás na to skrátka čas nemá, alebo sa vám nechce, presne v takýchto prípadoch treba siahnuť po Micelárnej kolekcii od Nivei!

496 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page