top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Skúška Balea masiek

Ahojte! Neviem ako vy, no ja masky milujem. Ideálnu masku som doteraz ešte len hľadala.

Do rúk sa mi dostali tieto dve masky. Zaujímavý obal, no ešte zaujímavejšie je to, čo vraj majú spĺňať.


Balea Tuchmaske Blütenzauber

je celá kvietkovaná a sľubuje našej pleti intenzívnu hydratáciu a svieži pocit. Má v sebe výťažok z pivoňky (môj obľúbený kvet) a z kyseliny hylaurónovej. Nakoľko je vhodná pre všetky typy pleti a moja pleť je trocha citlivá, musím priznať strach - z podráždenia a začervenania. Je to látková maska, čiže hneď, keď som si ju dala na tvár, som si ľahla a relaxovala. Vôňa je naozaj veľmi príjemná, necítila som žiadne štípanie, táto maska sa k pleti nespráva agresívne.. Po uplynutí desiatich minút, som si masku dala dole a zvyšky vmasírovala do tváre. Pokožka na tvári na mňa pôsobila veľmi hladko. Keďže si masky dávam VŽDY, LEN večer, ľahla som si a išla som spať. Prekvapenie prišlo až ráno. Pleť bola ešte jemnejšia, a krásne vypnutá, vyzerala skutočne inak ako zvyčajne, a ako už určite viete - na dobre ošetrenej pleti vyzerá makeup 1000x lepšie. Jediná vec, čo mi je na tejto maske ľúto je, že je to limitovaná edícia, pretože aktuálne je to moja najobľúbenejšia maska.


CENA : 1,29e


Balea Beauty Therapy Folien Tuchmaske

asi najdlhší názov masky, aký som kedy videla. :D

Túto masku som skrátka musela vyskúšať, samé dobré odozvy a zaujímavý dizajn. Maska má prekvapivo dve časti, dolnú (brada a čeľusť) a hornú (zvyšok tváre). Pleť má po dobu 24 hodín hydratovať, vďaka ošetrujúcemu séru a ďalším zložkám, má viditeľne znížiť hĺbku vrások a a eliminovať jemné línie na tvári. Obsahuje taktiež tvojitú kyselinu hylaurónovú a tak by mala pleť kráne vyhladiť. Všetko to znie super, dokonca sa odporúča túto masku dať do chladničky, pre lepšie výsledky - samozrejme, že som ju tam dala. Masku som si dala na tvár a nechala ju pôsobiť 15 minút... No s tvárou mi neurobila nič prevratné, pleť mierne vyhladila a spevnila, myslím, že táto maska je určená pre ženy v zrelšom veku, ktoré už majú viditeľné vrásky, tam by bol výsledok výraznejší.


CENA : 2,59e


Ďakujem, že ste si tento článok prečítali a dúfam, že sa vám páčil. Ak si chcete pozrieť nejaké video, kde sa líčim (po novom, pri tom aj rozprávam) - KLIKNI TU

Ak sa chceš vedieť o mojich skúsenostiach s internetovým obchodom Fashionnova - KLIKNI TU






131 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page