top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Mary Kay Cleanser 3in1 a krém

Ahojte! Posledné dva mesiace som testovala dva produkty od Mary Kay - Cleanser 3in1 a krém (moisturizer). O kozmetike Mary Kay som takmer nič nevedela a tak som bola trocha skeptická, no veľmi zvedavá, tak sa Vám teraz hlásim so záverom.. Mary Kay je americká značka, ktorá na Slovensku funguje od roku 2000. Takmer všetky produkty sú vyrábané v U.S.A.

Do rúk sa mi dostali takéto krásne, staroružové krabičky, z ktorých som vybalila 2 produkty aj s návodom na použitie. Cleanser aj krém som používala každé ráno a každý večer, najprv som si tvár odlíčila, následne som si ju trocha navlhčila horúcou vodou (z teplého prostredia sa nám otvárajú póry, číže hlbkové čistenie Cleansera sa stane ešte efektívnejším) a Cleanserom som si umývala, masírovala tvár. Potom, som si to celé zmyla a na tvár si naniesla krém.


Ja osobne mám Cleanser pre normálnu až suchú pleť, je veľmi dôležité, aby ste vedeli aký typ pleti máte, lebo ak máte napr. suchú pleť a používate produkty na mastnú pleť, môžete si s hocičím čistiť pleť aj roky, no nič sa nezlepší. Veľmi dlho som nevedela, že mám suchú pleť, bola som v tom, že je mastná, kvôli tomu, že som sa ráno budila s trocha mastnou pleťou (v mojom veku je tvorba mazu úplne normálna a prirodzená, mastnú pleť máte len keď je to nadmerné - len 1 z 10ich žien má mastnú pleť) tomu som prispôsobovala aj všetko čo som si v drogérii kúpila, asi preto tak dlho bez výsledku..


Cleanser 3-in-1 , NORMAL TO DRY SKIN

Tento Cleanser je vhodný na citlivú pleť, nie je mastný ani parfumovaný a neupcháva póry. Je v ňom trocha peelingu. Má čistiť, regenerovať a obnovovať - pre mňa to všetko splnil. Moja tvár je na pohľad krajšia, jemnejšia a už sa mi nerobia vyrážky, za čo som neskutočne rada.


Age-Fighting Moisturizer

Je to doplnok Cleanseru, ktorý pleť krásne vyživí a zanechá ju sviežou, treba ho taktiež nanášať každé ráno a každý večer.



Na Mary Kay produktoch je super to, že vydržia pol roka a niekedy aj osem mesiacov. Ja už to používam dva mesiace a nie som ešte ani v polovici, čo je super.


 

Ak máte záujem o tieto produkty, alebo hocičo iné od Mary Kay - kontaktujte ma. Robím tvárové poradenstvo, takže máte možnosť produkty aj vyskúšať.

Facebook : Kristína Heldáková

Instagram : krixinka

E-mail : krixinka@icloud.com


 

179 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page