top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Moje obľúbené masky



Ahojte! V dnešnom blogu Vám poviem o svojich obľúbených maskách. Mám citlivú suchú pleť a tak som veľmi dlho hľadala masky ktoré by mi ju kompletne nevysušovali a skrátka úplne sedeli môjmu typu tváre. Toto sú tie najlepšie..


GARNIER Skin Naturals Moisture+Comfort

Táto maska má neskutočné hydratačné účinky! V zime, kedy som mala veľké problémy so suchou pleťou mi ju pravidelne hydratovala. Je určená pre suchú až citlivú pleť, ale v tejto rade masiek nájdete masky určené aj pre zmiešanú pleť, atď.

Je to látková maska a použitie raz týždenne sa vraj vyrovná každodennému používaniu séra. Obsahuje kyselinu hylaurónovú a hydratačné sérum. Po tom ako si dám masku na tvár, z obalu ešte vytlačím selé sérum a vmasírujem do tváre. Masku nechávam pôsobiť 15 minúť, potom ešte tvár hydratujem krémom.


CENA : 1,80€


BRAZIL KERATIN Collagen Mask

Maska ktorá pleť krásne spevní a vyhladí, no vysuší (teda aspoň mne). Maska je určená pre všetky typy pleti a aplikácia je veľmi jednoduchá - masku vyberieme z obalu a dáme na tvár, kde ju necháme pôsobiť 20 minút, po tom ako masku dáme dole pleť hydratujeme krémom. Túto masku používam raz týždenne, na pleti zanecháva veľmi krásny, jemný vzhľad, je jemná aj na dotyk.


CENA : 2,80€



Dermacol ACNECLEAR

S akné síce problémy nemám, ale táto maska mi viditeľne čistí a sťahuje póry. Je určená pre mastnú, zmiešanú, aknóznu pleť. Taktiež redukuje tvorbu mazu, takže sa netvoria nové vyrážky.


CENA : 1,30€




Dermacol HT 3D

Dermacol Hylauron Therapy. Toto je moja najobľúbenejšia maska! Obnovuje hustotu pokožky a viditeľne ju spevňuje. Keď chcete aby vaša pleť vyzerala krásne vypnuto, aby zmizli kruhy pod očami a pleť vyzerala skrátka mladšie - učite použite práve HT 3D masku.

Obsahuje vitamín E,F, bambucké maslo, prírodný mandľový olej, D panthenol, glycerín a kalpariane. Vďaka týmto zložkám pleť okamžite regeneruje a hydratuje, pleť taktiež vyzerá mladšie. Pri pravidelnom používaní je vraj pleť "omladená" permanentne.


CENA : 2,40€



Bahenná maska

Túto masku som si kúpila v drogérii DM, s maskami značky EZO nemám žiadne skúsenosti, no veľmi milo ma prekvapila! Táto maska obsahuje bahno z mŕtveho mora a ako už všetci vieme - Mŕtve more má blahodarné účinky. Látky z mŕtveho mora pomáhajú vypĺňaniu vrások a zabraňujú starnutiu pokožky. Po použití masky som sa cítili veľmi sviežo. Odporúča sa masku používať 2x týždenne. (Pred použitím si masku skúste naniesť na inú časť tela ako je tvár, a ak bude veľmi štípať určite ju nenanášajte na tvár. Každá máme inú pleť a teda s touto maskou môže reagovať všelijako.)


CENA : 2,99€


BALEA Soft and Clear

Táto maska sľubuje vyčistenie pórov.. To u mňa nesplnila, no výhodou používania tejto masky je krásne hladký vzhľad pleti ktorý zanechá. Je gélovej konzistencie a po 10-15 minútach na pleti zaschne, takže ju treba zlupovať dole. Mňa osobne zlupovanie tejto masky na určitých miestach pleti bolelo. Určite stojí aspoň za vyskúšanie, ja ju pravidelne používam kvôli vyhladzovaniu.


CENA : 0,99€

167 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page