top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

Skúška noviniek od Essence a Catrice

Ahojte! V dnešnom článku Vám poviem o mojich skúsenostiach s novinkami od Catrice a jej sesterskej značky Essence. V prvom rade, by som sa chcela poďakovať Catrice a Essence za zaslané produkty a možnosť ich testovať. Niektoré z produktov sú z limitovanej edície BOYS AND GIRLS, Essence vytvoril tieto unisex produkty, aby sa ženy a najmä muži, ktorí sú kvôli líčeniu často odsudzovaní, cítili dobre.


Essence

refreshing & moisturizing primer stick 01


Prvý primer stick aký som kedy vlastnila, ma skutočne prekvapil. Nečakala som od neho veľa, no pocit ktorý zanecháva na tvári po nanesení je úžasný, naozaj refreshing! Krásne vyplní všetky póry a makeup vďaka nemu vyzerá na tvári zjedotene a pleť veľmi zdravo.


CENA : 3,50





Essence

Mattifying & Fixing Powder


Ďalší produkt z rady Boys & Girls. Je to úplne klasický puder, ktorý pleť na pár hodín pekne zmatní, ale bolo by super, keby svoju úlohu plnil aj dlhšie a nebolo by potrebné sa prepudrovávať. Je v krásnom obale, so zrkadielkom, a taktiež k nemu dostanete mini "hubku" na aplikáciu bez štetca (viď fotku).


CENA : 3,70




Essence

Instant Matt Fixing Spray


Tento fixačný sprej pre mňa plnil svoju fixačnú úlohu len minimálne, makeup vydržal len o trocha dlhšie, než bez jeho aplikácie, no tento sprej je super v tom, že krásne zmatní pokožku. Či už si ho nastriekate na makeup, alebo len tak na tvár, aby ste ju nemali lesklú - nesklame.


CENA : 3,30




Essence

Eyeshadow box 03 my shell is my castle


Prvá paletka od značky Essence, ktorú vlastním.. Som z nej nadšená! Super pigmentácia tieňov a správny podklad pod očné tiene zabezpečí aj dlhú výdrž. Pre video kde paletku používam KLIKNI TU


CENA : 4,39



Essence

get your glitter on! glitter primer, transparent

+ Essence , glitter 05 chameleon


Trblietky sú aktuálny trend a v Slovenských drogériách sme sa k nim doposiaľ nevedeli dostať. Zmenil to "Mission Glitter" od Essence a priniesol nám toto lepidlo na trblietky a veľkú škálu glittrov. Nečakala som od neho veľa, predsa len - za 3,50€ to nemalo byť nič výnimočné.. no Essence ma opäť prekvapil a trblietky vydržali na svojom mieste celý deň. Aplikácia je veľmi jednoduchá, nanesiete ho na miesto, kde chcete dávať trblietky, zopár sekúnd počkáte, a môžete začať s ich aplikáciou.



Catrice

Prisma Lip Glaze


Ďalší boom zažili holografické makeup pomôcky, NYX má veľa takýchto produktov, no v Slovenskej drogérii sme s týmto trendom zaostávali. Catrice nám priniesol tento holografický, vegánsky lesk. Prebudí každý nudný makeup look, ja osobne som s ním veľmi spokojná. Vydrží ako každý iný lesk, po jedle si ho skrátka treba upraviť.


CENA : 4,19



Catrice

Volumizing Lip Booster


Tento lesk používam už asi dva roky, vďaka jeho úžasnej vôni a jemnej farbe. Keď si ho nanesiete na pery, vyvolá mierne chladivý pocit, niekoho to môže dokonca aj trocha štípať, no efekt stojí za to - mne pery pripadajú plnšie, samozrejme, že ako každý lesk, aj tento opticky zväčšuje pery.


CENA : 3,90




Essence

lesk na pery matt matt matt


Zoznám sa s pani matnosťou.. rada leskov Matt Matt Matt má na výber veľkú škálu odtieňov a krémovo-penové zloženie. Na perách je veľmi príjemný, vôbec ich nevysušuje. S krytím som nadmieru spokojná, no jediná vec čo mi vadí je vôňa - na mňa príliš sladká.


CENA : 2,49



Essence

Fresh & Fit Awake Makeup


Makeup je priemerný, čo sa týka výdrže, aj krytia. Je v ňom brusinková voda, čiže krásne vonia a keď máte chuť na jemný makeup look, určite siahnite práve po ňom. Výhodou je, že je cenovo dostupný.


CENA : 4,50






Essence

Volume Hero Mascara


Na prvý pohľad je to úplne obyčajná špirála, no hneď po prvom dni som zistila, že je výnimočná. Stačí si pár krát prečesať mihalnice a naberú krásny objem, no vec, ktorá ma na nej ohromila, je jej výdrž. Môžete ju mať na sebe ako dlho chcete, neopadáva, a nezanecháva po sebe stopy a čierne čmuhy.


CENA : 3,20



Catrice

Kohl Kajal Ceruzka


Za zmienku stojí aj táto ceruzka. Za veľmi dobrú cenu, ponúka vysokú pigmentáciu a priemernú výdrž.


TIP : ak chcete, aby vaše očné tiene vyzerali intenzívnejšie, dajte si pred ich aplikáciou na viečko túto bielu ceruzku. Na bielej sú všetky tiene sýtejšie, než na farbe pokožky.






Ak Vás zaujíma, ako tieto produkty používam, pozrite si video - KLIKNI TU

Ďakujem, že ste si moju recenziu na tieto produkty prečítali a dúfam, že aspoň nejaký z Vás vas zaujal natoľko, že si ho zakúpite. Sú z dostupnej cenovej kategórie, čo mi na týchto značkách imponuje.


310 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page