top of page
  • Writer's pictureKRIXINKA

RECENZIA - MakeupRevolution

Updated: Aug 22, 2018

(Ultra Cream Contour Palette, Conceal and Define, PRO HD Amplified Get Baked, Fast Base Stick)



Mala som možnosť vyskúšať najnovšie produkty od MakeupRevolution. Zo stránky https://www.revolutionbeauty.com som si objednala balík, ktorý mi po 9 dňoch prišiel.


ULTRA CREAM CONTOUR PALETTE


Obsahuje 8 krémových odtieňov s ktorými sa úžasne pracuje. S krémovou paletkou na kontúrovanie som sa maľovala prvý krát a vyhovuje mi omnoho viac, než pudrová paletka, ktorú som používala doteraz. Očakávala som, že krémové odtiene nebudú dobre rozotierateľné, a že k ich aplikácií ich budem musieť s niečím zvlhčiť (napr. Farsali Serum, Mac Fix+) no prekvapilo ma, že to vôbec nebolo potrebné. Konečný výsledok vyzeral prirodzenešie, než ten ktorý dosiahnem kontúrovaním s pudrovým výrobkom.

CENA : 8.96 EUR


CONCEAL AND DEFINE


Konečne korektor, ktorý je cenovo dostupný a prichádza vo viac nech 4 odtieňoch. Prišiel rovno v 18ich a myslím si, že si svoj odtieň nájde každý. Tento korektor má veľmi vysokú kryciu schopnosť,no rýchlo zaschýňa, takže rozblendiť ho treba hneď po nanesení. Výdrž hodnotím taktiež kladne, aj bez fixačného spreju vydržal celý deň.


TIP : Kúpte si aj svetlé, aj tmavé prevedenie tohoto korektoru a nahraďtte tým kontúrovacie paletky.

CENA : 4.48 EUR


PRO HD AMPLIFIED GET BAKED


Táto paletka sa skladá z 15ich tieňov ktoré sú avšak rôznej textúry - zapečené a lisované. Dajú sa používať ako tvárenka, bronzer a highlighter. Je veľmi dobre pigmentovaná a je si z čoho vyberať. Jediné čo by som jej vytkla je, že sú tam len 2 strieborné tiene (strieborný highlight používam najčastejšie), ostatné sú do zlatista a ružové.


CENA : 16.80 EUR





FAST BASE STICK


Nikdy som nemala makeup v tyčinke, rovnako ako pri Cream Contour Palette som myslela, že by som takýto makeup musela používať spolu s Mac Fix+ alebo niečim iným, čo by mi umožnil lepšie rozotieranie. Mýlila som sa. Fast Base Stick je veľmi ľahko rozotierateľný makeup. Skúšala som ho rozotierať aj s hubkou aj so štetcom a štetec je určite lepšia možnosť. Zakryl všetky vyrážky, nedokonalosti a mierne vyplnil póry. Odporúčam. (Fast Base Stick rovnako ako Conceal&Define prišiel v 18ich odtieňoch, takže ak si kúpite aj tmavšie odtiene, môžete ním kontúrovať.)

CENA : €7.01



Dúfam že sa Vám článok páčil, objednávajte na https://www.revolutionbeauty.com alebo na českých stránkach https://www.makeuprevolution.cz.



282 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page